تهران ، خیابان آزادی
تهران ، خیابان آزادی
021-91034207

موفقیت در مسیر پر بیم و امید اقتصاد ایران

برای مشاهده نسخه ضبط شده این رویداد روی دکمه زیر کلیک کرده و سپس وارد حساب خود شوید.

راهکارهای مدیریت ریسک در برابر نوسانات اقتصاد ایران 1402

سرفصل‌های این رویداد:

 

بر خلاف شاخص نقطه به نقطه، در مورد تورم سالانه شاهد آن هستیم که تورم اعلامی توسط بانک مرکزی از تورم مرکز آمار پایین‌تر است. بر اساس داده‌های مرکز آمار ایران تورم سالانه مناطق شهری کشور در بهمن پارسال حدود 47 درصد بوده، در حالی که برآورد بانک مرکزی بالغ بر 3 درصد پایین‌تر است. تورم واقعی چقدر است و تا پایان سال در کدام نقطه می‌ایستد؟

شیب تند صعود در هفته‌های اخیر، اهالی بازار سرمایه را به یاد روز‌های خوش بورس در بهار و ابتدای تابستان سال 99 می‌اندازد. با این حال اما تفاوت‌هایی ساختاری میان بورس فعلی و بورس در تابستان سال 99 وجود دارد. این روند تا کجا ادامه خواهد داشت؟

هرروز یک خبر درباره احتمال وقوع توافق هسته ای می‌شنویم و روز بعد وقوع آن به کلی رد می‌شود. چه عواملی که در احتمال وقوع این توافق دخیل هستند؟ احتمال احیای برجام در سال 1402 چقدر است و چقدر می‌توان به این پیش‌بینی اطمینان کرد؟

شیب تند صعود در هفته‌های اخیر، اهالی بازار سرمایه را به یاد روز‌های خوش بورس در بهار و ابتدای تابستان سال 99 می‌اندازد. با این حال اما تفاوت‌هایی ساختاری میان بورس فعلی و بورس در تابستان سال 99 وجود دارد. آیا این روند صعودی ادامه خواهد داشت؟ آیا می‌توان روی رشد دلار تا انتهای سال حساب کرد؟

توجه: ثبت‌نام شما پس از تسویه حساب تکمیل می‌شود.

YYYY slash MM slash DD
آدرس
چگونه از این رویداد باخبر شدید؟(ضروری)